Re: Dobór procka do starej płyty... i moduł zasilacz

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Sat 17 Jun 2000 - 16:00:40 MET DST

Karol Michalak <orient_at_ichf.edu.pl> w artykule news:394A2AF0.15AA1D75_at_ichf.edu.pl pisze...
> To akurat (chyba) najłatwiej sprawdzić. Albo stabilizator napięcia
> będzie się grzał, co by znaczyło, że działa i jest na to napięcie, albo
> nie i wtedy nic z tego.
> Ważne jest aby sprawdzić czy daje takie napięcie
> czy nie.

Ciekawa próba... :-)
A nie wpadło Ci do głowy włączyć kompa bez CPU i pomierzyć
napięcie woltomierzem na odpowiednich nogach w podstawce?
(zakładając, że to są jeszcze te stare rozwiązania, gdzie
CPU nie "mówi" zasilaczowi ile ma dostać napięcia...)

> [...]
> którego producent zarzeka się, że w tej wersji nie ma innych
> częstotliwości FSB niż 66 MHz, a tu niespodzianka. Ma zarówno 75 jak i
> 83 MHz. I jest to opisane na płycie (Może wypuścili krótką partię z
> wlutowanymi?). W każdym bądź razie to działa i procek chodzi u mnie na
> 3.5x75 bez żadnych zwisów. Fakt ten budzi we mnie pewne nadzieje, że i z
> tym Asusem (a, i to jest chipset HX oczywiście anie jak napisałem FX) da
> się podobnie. Raczej nie chciałbym puszczać procka na 3.3V bo i tak
> mocno się grzeje a ma małą powierzchnię styku z radiatorem.

Masz po prostu szczęście z tym TXem. Moja płyta ma dokładnie
to i tylko to co jest w opisie... :-(