Re: Quoted-printable i zapobieganie zło?liwo?ciom...

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Sat 17 Jun 2000 - 17:02:21 MET DST

Pewnego dnia, a było to Sat, 17 Jun 2000 08:31:11 -0500 przyszła do mnie
wiadomość z adresu <Pszemol_at_PolBox.com> i powiedziała:

[..]
>Kiepska analogia Wojtku... kiepska. I w ogóle nie rozumiem po co
>zabierasz głos po stronie qu-pe skoro Ty nie jesteś złośliwy?
>Poprosiłem Cię o zmianę, zmieniłeś qu-pę kiedy tylko mogłeś...
>I ok, na tym chyba ma polegać wzajemna pomoc i życzliwość ludzi?

Również na tym polega, że się wyłącza HTML i unicode.

  eloy

--
Krzysztof `eloy' Krzyżaniak |                 "Ramiona czasem
 <eloy_at_transilvania.eu.org> :                  Też są nawiasem."