Re: podkrecanie procesora

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 17 Jun 2000 - 14:01:24 MET DST

> Czyli jak sądzę ma on stały mnożnik?

Jak wszystkie procesory od dawna

> He... He... a co to jest revision?

R - revision
W wolnym tlumaczeniu wersja plyty - powinno byc gdzies oznaczenie
na plycie
Jesli masz R1.12 lub pozniejszy i bios 1011 to mozesz uzywac
PIII ale tylko tych chodzacych z FSB 100 MHz

> Słyszałem że przy częstotliwościach magistrali wyższych niż 33MHz
> mogę się spodziewać problemów z dyskami, nie wiem tylko jakich..

Przy czestotliwosciach magistrali PCI > 33
(czyli np. dla FSB 83 MHz przy dzielniku PCI/FSB 1/2 taktowanie PCI = 41.5
MHz)
moga byc klopoty z niektorymi starszymi dyskami, szczegolnie z seagatami,
szczegolnie
w trybie UDMA, szczegolnie zainstalowanymi w kieszeni
Objawy : od zacinanania sie myszki i czestej pracy dysku, po bledy
zapisu/odczytu
i utrate wszystkich danych wlacznie

Roger