Re: Lexmark Z31 szumi

Autor: Włodek Wojtiuk (wojwlo_at_kki.net.pl)
Data: Sat 17 Jun 2000 - 13:54:01 MET DST

Zbyszek T. napisał(a) w wiadomości: ...
>Witam
>
>Tę drukarkę mam od wczoraj i bardzo zastanawia mnie jedna rzecz: stale
>wydobywa się z niej cichy szum (przypominający dźwięk ulatniającego się
gazu
(ciap)
>sensu... Posiadaczy tego modelu proszę o odpowiedź, czy ich egzemplarze
też
>się tak zachowują, bo podejrzewam, że z moim może być coś nie tak. Jeżeli

Moja też, ale usłyszałem dopiero jk się "wsłuchałem" ;-)

>jest normalne, może ktoś wie, co tak szumi i w jakim celu? ;) I czy wtedy
>dobrym pomysłem byłoby całkowite odcinanie drukarce zasilania, kiedy się
>niej nie korzysta? Z góry dzięki.

No ja mam wszystko na przedłużaczu LESTAR, jak się na dłużej wynoszę z
domu, albo konkretna burza to pstryk, w przeciwnym wypadku wszystko na
standby ( pod takie uzytkowanie moim zdaniem projektuje się zasilacze ).
Odrebną sprawą jest zużycie pradu przez wszystkie urządzonka w domu
znajdujące się w standby ( tu 7W, tamże 5 itd.)
Pozdrawiam
Włodek