Re: Quoted-printable i zapobieganie

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Fri 16 Jun 2000 - 17:26:46 MET DST

Wojtek Piszczek wrote:

> Jeżeli pijesz do mnie, to:

Udeż w stół... :-) Nie, nie do Ciebie... Za przeproszeniem: nie jednemu
psu Burek ;-) Akurat chodziło mi o Wojciecha z którym rozmawiałem na
pececie.

> 1. Zaprzestanie kodowania w QP było jedynie moją dobrą wolą i
> ukłonem w stronę biedniackich użytkowników cienkich czytników rodem
> z MS.

Oczywiście. I bardzo Ci jesteśmy za to wdzięczni...

> 2. Z całej tej dyskusji, która się wywiązała można wyprowadzić jeden
> wniosek: niecytowanie QP przez OE i MSIN jest "by design". Bardzo
> korci mnie, aby skoro tak ma być, przestawić się z powrotem na QP.
> W końcu to nie mój problem.

Jest by design, ale dlaczego chciałbyś własnie qu-py używać to nie
wiem... robi Ci przyjemność gdy komuś uprzykrzasz zycie?