Re: Quoted-printable i zapobieganie złoliwociom...

Autor: Wojtek Piszczek (pharaoh_at_polbox.com)
Data: Fri 16 Jun 2000 - 13:51:47 MET DST

Pszemol wrote:
> Oczywiście to dobra rada, ale w między czasie próbuję prosić
> Wojciecha, aby powstrzymał sie od kodowania qu-pe gdy nie musi.

Jeżeli pijesz do mnie, to:

1. Zaprzestanie kodowania w QP było jedynie moją dobrą wolą i
   ukłonem w stronę biedniackich użytkowników cienkich czytników rodem
   z MS.
2. Z całej tej dyskusji, która się wywiązała można wyprowadzić jeden
   wniosek: niecytowanie QP przez OE i MSIN jest "by design". Bardzo
   korci mnie, aby skoro tak ma być, przestawić się z powrotem na QP.
   W końcu to nie mój problem.

--
Wojtek Piszczek