Re: Web Camera USB

Autor: Filip Ozimek (filip_at_zamoyski.edu.pl)
Data: Fri 16 Jun 2000 - 17:27:29 MET DST

Pszemol <Pszemol_at_polbox.com> wrote:

> Kupiłem sobie tego Creativa WebCam3...
> Moja ma napewno 640x480 - to nie ulega dyskusji. Oczywiście może pracować w
> mniejszej rozdzielczości - to zależy od ustawień software.

        Glupie pytanie: czy gdzies jest napisane, ze matryca ma 640x480?
Wlasnie chcialem sprawdzic, ale strona Creative jest niekompletna.

> Ale mam z nią inny problem... Tak jak się obawiałem przed zakupem, czułość
> jej jest zdecydowanie za słaba, według dokumentacj to jest 6 luxów i z tego
> co widzę, w pokoju, nawet w dzień jakość obrazu (szczególnie kolorów) jest
> bardzo kiepska. Np. czerwona koszula widoczna jest jako
> buro-szaro-niebieskawo-zielona...

        Dwójka ma jeszcze inna wadę: jeśli w pokoju są duże okna i kamera
jest skierowana po części na okna i cześć pokoju powstaje dość dziwny efekt:
z okien bije przeraźliwy blask a przedmioty w pokoju trudno dostrzec.

--
            Filip Ozimek, filip_at_zamoyski.edu.pl
   \ | /