Re: Plyta Asus P3V4X

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Fri 16 Jun 2000 - 11:23:04 MET DST

Uzytkownik "Vindex" <vindex_at_post.pl> napisal w wiadomosci

> Dla Ciebie chyba nie skoro piszesz : "czyli jednak moze byc 66MB/s"
> :)))
Zaloscne, chodzilo mi o to ze makxymalny (niespotykany w przyrodzie )
trnasfer moze tyle wyniesc, ale skoror tak sie
tego czepiasz ... twoj problem :-)

> Jakos nie zauwazylem wiekszej roznicy pomiedzy tymi service packami
> (AFAIR 4.17, 4.20 i 4.22) - roznice byly w granicach 100 - 200 KB
> (podalem najwyzszy uzyskany wynik)
No coz mam badziewny dysk (seagate ) i u mnie roznce dochodzily do 4mb/s

> Malo :))

> :))) Drobne problemy byly z kartami NVidii, G400 (wlasnie z AGP -
> zwlaszcza przy podkrecaniu), Live'em (wyzszy poziom szumow) i DC10
> plus (czasami karta "glupiala")

wlasnie ! Podkrecania, podkrecania nie zaliczam do testow (ot i tyle) wiec
nie pisz ze cos podkreciles i nie chodzilo
to juz czasem zalezy od konkretnego modelu i producenta plyt moze np. na
abicie vt6x (czy jakos tak) albo asusie by chodzilo
DC10 nie mialem pod reka, ale Live! spisuje sie dobrze (chociaz ja nie
podkrecam pci wicej niz na 75/2)

> Lista to nie jest caly swiat - a o problemach pisalo pare osob (m.in.
> Ty :))
Ja pisalem !? Cholera ale wstyd :-))) Przypomnij mi bo zapomnialem jakiz to
straszny problem mialem ? moze ten z service packiem 4.20 ?

> Masz problemy ze zrozumieniem pojecia "minimalna"?

dla mnie to nie jest roznica, widywalem numer gdzie po reboocie kompa (nic
nie zmieniono) wynik ronis sie nawet o 1 fps (przy usrednionych
wielokrotnych pomiarach)

> Oooo - kolejna wrozka nam na grupe zawitala :))) Powiedz mi ile godzin
> dziennie wykorzystuje komputer? :)))
Ale kto ? Ja ? Okolo 13 godzin, potem dziala jako serwer ftp/www i oblicza
sobie SETI (wszystko of course pod Linuxem)

> ROTFL :))))))) To wystarczy juz cos umiescic na stronie? :))) A wynik
> jest z moich testow - w ramach zabawy z DC10 plus

Twoje testy ? dlaczego maja byc bardziej wiarygodne niz moje ? ja tez podam
wynik moja 133A (asus) jest o 15% szybsza pod photoshopem od Aopena (BX)
kumpla, i co w zwiazku z tym ? przekonao cie ? podejrzewam ze nie bardzo ,
tak samo jak mnie towj test :-))

> ROTFL^2 :))) Dziecko ery internetu? :)))

Co do dzieci, moze ty nim jestes (podejrzewam ze wiekiem troche odstajesz
ode mnie)

> Aaaa - domyslam sie ze wolalbys www.via.com.tw? :)))

gdybys choc raz odwiedzil te strone to zauwazylbys ze nie ma tam testow, a
co do bxboards to zajrzalem z ciekawosci
testowali 133Pro (poprzednik133a) vs. bx dziwne bx wygral o 10% a wszyscy
twierdza ze 133a jest okolo 30-50% szybsze od 133 pro mozna wysnuc ciekawe
wnioski, ale zebys sie nie lamal to ci napisze ze w rzeczywstosci plyty sa
porownywalne (oczywiscie jezeli bx nie ma pokreconej magistrali do 133 a agp
co za tym idzie do 83 wtedy moze byc szybszy o jakies 5%)

> Pozdrowienia
Ja tez pozdrawiam

> Vindex

Piotr Traczykowski
Ph.D. Student
Institute of Fundamental Technological Research
Polish Academy of Sciences