Re: Plyta Asus P3V4X

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Fri 16 Jun 2000 - 01:00:26 MET DST

On Thu, 15 Jun 2000 15:55:41 +0200, "Piotr Traczykowski"
<ptracz_at_ippt.gov.pl> wrote:

>To jest chyba oczywiste, dla ciebie nie ?

Dla Ciebie chyba nie skoro piszesz : "czyli jednak moze byc 66MB/s"
:)))

>A jakiego Service Packa uzyles na VIA ?
>wbrew pozorom te 2.5mb/s roznicy moze od tego zalezec milosniku BX'ow :->

Jakos nie zauwazylem wiekszej roznicy pomiedzy tymi service packami
(AFAIR 4.17, 4.20 i 4.22) - roznice byly w granicach 100 - 200 KB
(podalem najwyzszy uzyskany wynik)

>W sumie 6, malo ?

Malo :))

> sprawdz wiecej sadze ze raczej nie sprawdziels nic poza
>jakims skaszanionym GeForce'm na
>betach detonatora 2 i wyciagasz wnioski (chybione).

Jak na razie to glownie Ty chybiasz :)) Przez te poltorej miesiaca
testowania MSI na VIA133A sprawdzilem na niej 7 kart graficznych (V3
2000, Anihilator Pro, V6600, G400, V3800 Deluxe, G100 i Guillemont
Cougar), karte Video (DC10 plus), 3 karty dzwiekowe (Live!, Yamaha
744 Hoontech'a i WInmax Blade) ze 3 modemy i wymieniony wczesniej
Promise UDMA 66. Starczy czy mam dodac jeszcze twarde dyski i pamieci?
:))) Drobne problemy byly z kartami NVidii, G400 (wlasnie z AGP -
zwlaszcza przy podkrecaniu), Live'em (wyzszy poziom szumow) i DC10
plus (czasami karta "glupiala")

> Do tej pory nikt na
>liste nie pisal o problemach z grafika na
>133A wiec moze opisz swoje gigantyczne problemy :->>

Lista to nie jest caly swiat - a o problemach pisalo pare osob (m.in.
Ty :))

>Pewnie, a jak motyl machnie skrzydlami na Hawajach to u nas jest tajfun
>:->>>
>te roznice to 0.1-0.4 fps przy wyniku dochodzacym do 70fps (Q3 - anandtech)

Masz problemy ze zrozumieniem pojecia "minimalna"?

>W przeciwienstwie do ciebie bardzo intensywnie wykorzystuje komputer, ktory
>w zasadzie chodzi 24h/dobe poza weekend'ami

Oooo - kolejna wrozka nam na grupe zawitala :))) Powiedz mi ile godzin
dziennie wykorzystuje komputer? :)))

>Umm, a skad ten wynik ? Moze podasz jakis wiarygodny adres internetowy ?

ROTFL :))))))) To wystarczy juz cos umiescic na stronie? :))) A wynik
jest z moich testow - w ramach zabawy z DC10 plus

>Dla mnie twoje wnioski tez nie sa zadnym wyznacznikiem, chyba ze podasz
>jakas strone na ktorej moge znazlezc wyniki

ROTFL^2 :))) Dziecko ery internetu? :)))

>Ale oszczedz mi BX-boards :->> Tam nie ma obiektywnego slowa na temat VIA

Aaaa - domyslam sie ze wolalbys www.via.com.tw? :)))

Pozdrowienia

Vindex