Re: Plyta Asus P3V4X

Autor: Kris (kris_at_pc.com.pl)
Data: Sat 17 Jun 2000 - 01:31:24 MET DST

Cześć,

Z dużą przyjemnością się wetnę w dyskusję ... :-)

>Twoje testy ? dlaczego maja byc bardziej wiarygodne niz moje ?

Np dlatego, że ja tak twierdzę :-))) Nie pogrążaj się doszczętnie ...
potrafisz złożyć PC-ta - świetnie ... przerzuciłeś kilka kart
graficznych przez 133A - OK (szkoda, że tylko te aktualnie mniej
wymagające w kwestii zgodności) ... potestowałeś płytę - ekstra ...
natomiast nie miałem przyjemności poznać ani jednego Twojego testu
porównawczego ... podpierasz się tylko Internetem. Nie trzeba być
specjalnie rozgarnięty aby widzieć, że Twoją jedyną podporą praktyczną
jest ograniczony, własny sprzęt ... I kim Ty się chcesz porównywać? Z
Vindex'em??? Dziesiątki artykułów porównawczych, lata praktyki
sprzętowej, setki ludzi którym pomógł w rozwiązaniu problemów z
PC-tami ... Chyba udało Ci się rozweselić kilka osób :-)))

>ja tez podam wynik moja 133A (asus) jest o 15% szybsza pod photoshopem od Aopena (BX)
>kumpla, i co w zwiazku z tym ? przekonao cie ? podejrzewam ze nie bardzo ,
>tak samo jak mnie towj test :-))

Wierzymy ... wierzymy ... ale sam pomysł porównywania różnych
konfiguracji sprzętowo-programowych do wyciągania wniosków dotyczących
jednego elementu składowego ... hm ... i pewnie uważasz się za kwiat
pokolenia młodych naukowców :-)))

>podejrzewam ze wiekiem troche odstajesz ode mnie

Nareszcie zgadzam się z Tobą w 100%. Vindex jest o 5 lat starszy od
Ciebie :-)

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do