problem z inst. DVD(real magic)

Autor: Andrzej (Andrzej_at_post.pl)
Data: Fri 16 Jun 2000 - 01:08:52 MET DST

Posiadam karte do dekodowania dvd . Jest to real magic ,sterowniki sa z
firmy Jaton
Na podzespolach karty pisze rowniez realmagic

Pierwsza instalka jakos poszla bylo o.k. ,ale cos sie skapalo i zaczalem od
nowa. Wazne !!!ODINSTALOWALEM wszystko lacznie z usunieciem w systemie
urzadzenia REAL MAGIC. No i co dalej ? Nie jest to juz takie proste:-(( Komp
karte wykrywa bez problemu,instaluje ja (choc nie wiem jakim cudem jezeli
plyta ze sterami jest wkladana pozniej- co on instaluje ??) . Na koncu
zapodaje program zarzadzajacy,ktorego menu pojaiwa sie autoamtycznie po
uruchomieniu cd . Jednakze po uruchomieniu instalki pojawia sie takie o to
cos :

naglowek severe i komunikat:
An instance of the driver may already be in use
wciskam zamknij i pojawia sie to :
naglowek severe i:
You must have a valid driver prior to install the application

I nic nie idzie zrobic. Po prostu nie moge zainstalowac oprogramowania do
DVD . W panelu ster.- system itd. komp wykrywa Magic dvd player ,nie ma
zadnego konfliktu ,a jednak nie idzie nic zrobic.Raz mi sie to udalo
,usunalem w win.ini plik worda ,do ktorego sie komp odwolywal po uruchomieu
windowsa ,ale teraz jest wszytko o.k. i dalej nie moge nic zrobic.

Help!