Odp: Problem z odczytem nagranej p³ytki CDDA w samochodzie...

Autor: CyboRKg (cyborkg_at_dino.open.net.pl)
Data: Thu 15 Jun 2000 - 15:31:49 MET DST

U¿ytkownik Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com> w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych
napisa³:394695CF.40CBC489_at_PolBox.com...
> Skopiowa³em sobie kilka piosenek z ró¿nych p³yt CD na jedn± p³ytkê CD-R
> do s³uchania w samochodzie... Niestety p³ytka gra mi w boomboxie
> philipsa, diskmanie soniego ale za nic w ¶wiecie nie chce graæ w
> samochodzie... Mam tam zmieniacz Sony, maj±cy jakie¶ piêæ latek pracy za
> sob± i nie wiem co jest przyczyn±, ¿e nie lubi tej p³ytki... Rozmiar
> zapisu nie przekracza 70 minut, nagrywa³em w pojedynczej prêdko¶ci "aby
> by³o pewne" i niestety nic. P³ytka ta to niestety "no-name" 1x-8x, taka
> niebieskawo zielona.

> [...]

Btw, kiedy ostatnio czysciles soczewke w odtwarzaczu samochodowym? Pierwszym
objawem zabrudzenia jest z reguly nie czytanie niektorych CDR-w. Dam ci tez
dobra rade: odpusc sobie no-name i inne f-my made in garaz ;-)

--
CyboRKg