Re: Problem z odczytem nagranej płytki CDDA w samochodzi

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Mon 26 Jun 2000 - 00:30:19 MET DST

CyboRKg <cyborkg_at_dino.open.net.pl> w artykule news:8iam8b$nrp$1_at_devnull.open.net.pl pisze...
> Użytkownik Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:394695CF.40CBC489_at_PolBox.com...

> Btw, kiedy ostatnio czysciles soczewke w odtwarzaczu samochodowym?
> Pierwszym objawem zabrudzenia jest z reguly nie czytanie niektorych CDR-w.

No więc mój cd-player w aucie to Sony EXCD-2RF i jak się okazuje,
soczewkę ma czystą... a w każdym razie wyczyszczenie jej nic nie dało.
CD-Player rozpoznaje płytkę, wie ile ścieżek, ale muzyki nie słychać...

Ale okazuje się, że nagrałem tą samą wypalarką na takiej samej płytce
no-name kilka piosenek w formacie CDDA (CD-Audio) w pojedynczej prędkości
i mój samochodowy cd-player już je odczytał najzupełniej poprawnie.

Jestem szczęśliwy... :-))