Problem z odczytem nagranej p³ytki CDDA w

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Tue 13 Jun 2000 - 22:13:03 MET DST

Skopiowa³em sobie kilka piosenek z ró¿nych p³yt CD na jedn± p³ytkê CD-R
do s³uchania w samochodzie... Niestety p³ytka gra mi w boomboxie
philipsa, diskmanie soniego ale za nic w ¶wiecie nie chce graæ w
samochodzie... Mam tam zmieniacz Sony, maj±cy jakie¶ piêæ latek pracy za
sob± i nie wiem co jest przyczyn±, ¿e nie lubi tej p³ytki... Rozmiar
zapisu nie przekracza 70 minut, nagrywa³em w pojedynczej prêdko¶ci "aby
by³o pewne" i niestety nic. P³ytka ta to niestety "no-name" 1x-8x, taka
niebieskawo zielona.

Co doradziliby¶cie na przysz³o¶æ? Czy kupiæ inne, lepsze (markowe)
p³ytki? Czy specjalne CDR-Audio bêd± lepiej czytane przez stare
odtwarzacze samochodowe? A mo¿e mam uzyæ jakiej¶ specjalnej techniki
nagrywania? No chyba, ¿e ten stary odtwarzacz w ogóle nie bêdzie w
stanie odczytaæ p³ytek CD-R?