Re: Sprzedawanie uzywanych częśći komputerowych

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 14 Jun 2000 - 20:06:43 MET DST

Tue, 13 Jun 2000 15:37:41 -0500, Pszemol napisal(a):

>Oczywiście. I gdyby chodziło o rzeczy typowe jak np. pamięci to nie miałoby to sensu handlować przez ocean. Ale gdybyś miał do opchnięcia rzecz nietypową, to poszerzenie kregu odbiorców/kupców o cały świat na
>pewno nie jest bez znaczenia.

Jak byś wrócił do początku wątku, to nie znajdziesz tam (przynajmniej z
moich ust, ok palców ;) wzmianki o "rzeczy nietypowej", mówiliśmy ogólnie. O rzeczach nietypowych to wiemy że i sytuacje z nimi są nietypowe.

jak nietrudno zgadnąć - www.allegro.pl :>

>No właśnie... ale i na to niestety są sposoby :-)

No to powiedz nam jak chcesz tu oszukać - poważnie pytam.
Bo chciałbym zasugerować, że na szczęście nie bardzo się da.

Jedyne co możesz zrobić, to postarać się przepuścić list przez jakieś tak
popularne miejsce, że trudno będzie coś wywnioskować (z tym że to dobrze
działa w wypadku SMTP, a z newsami NNTP-Posting-Host i tak zostaje). Mówię o
usługach typu anonymizer.com.

j.