Re: problem z tunerem TV

Autor: Horzyskwar Bitolubowicz (nobody_at_nowhere.com)
Data: Wed 14 Jun 2000 - 10:36:15 MET DST

Yon napisał(a):

> Witam!
>
> Żeby móc oglšdać ME2000 nabyłem sobie tuner AverMedia Capture 98

> Na dziś sytuacja jest taka, że jeśli chcę obejrzeć sobie TV, to
> najpierw muszę wywalić i od nowa zainstalować stery do grafiki.

> pozdrowienie
>
> Yon of Sea

Mialem podobnie z PixelView Play TV Pro
z tym ze u mnie trzeba bylo przeladowywac sterowniki do tunera
(przeladowanie w postaci usuniecia - urzadzenia - pozwolic wykryc -
zainstalowac),
poradzilem sobie tak

- stan bez tunera (tzn usuniety z win95 nie ze slota PCI :) )
- win95 wykrywa, pisze mu zeby sobie darowal
- uruchamiam program producenta ktory instaluje sterowniki
- zapisuje jakie zasoby sa uzywane przez zainstalowane sterowniki (w
moim
przypadku krytyczna byla pamiec)
- restartuje win95
- sterowniki uzywaja innych zasobow
- wybieram ustawienia reczne i wpisuje to co bylo poprzednio
i jest OK.

Proponuje zapisac zasoby przy jakich dziala i po restarcie (jezeli win
zmienil je) przekonac go ze jednak wolisz te ustawienia z jakimi dziala
:).

Horzyskwar