Re: problem z tunerem TV

Autor: Yon (xx_mg_xx_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 15 Jun 2000 - 11:49:39 MET DST

Witam!

On Wed, 14 Jun 2000 10:36:15 +0200, Horzyskwar Bitolubowicz
<nobody_at_nowhere.com> stwierdzil, ze:

>Mialem podobnie z PixelView Play TV Pro
[...]
>Proponuje zapisac zasoby przy jakich dziala i po restarcie (jezeli win
>zmienil je) przekonac go ze jednak wolisz te ustawienia z jakimi dziala

Tadaaammm!!! To o to właśnie chodziło!

Faktycznie system po restarcie rezerwował dla sterownika video tunera
inne obszary pamięci niż te sprzed restartu...
Gdy przekonałem system, że te pierwsze powinny mu się bardziej podobać
;-))) od razu wsio zaczęło hulać jak trzeba :-))))

Dzięki Ci Horzyskwarze :-))

Dzięki też innym za zainteresowanie :-)))

pozdrowienie

Yon of Sea