problem z tunerem TV

Autor: Yon (xx_mg_xx_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 Jun 2000 - 16:03:49 MET DST

Witam!

Żeby móc oglądać ME2000 nabyłem sobie tuner AverMedia Capture 98...

Przyszedłem do domu, wszystko zainstalowałem, obejrzałem mecz - byłem
zaczwycony.
Następnego dnia włączam kompa, biorę pilota, próbuję "włączyć TV", a
tu bęc... zero odzewu... Odpaliłem więc normalnie odtwarzacz, a tu
zero obrazu... No to użyłem zamiast defaultowego programu odtwarzaczy
BorgTV, JTV - to samo. Wreszcie zabrałem się za sterowniki...

Okazało się że po reinstalacji sterów grafiki i restarcie znowu
spokojnie mam TV, pilot działa. Żeby sprawdzić, czy jest na pewno OK.
normalnie przeładowałem system.. i (of koz) znowu dupa - pilot nie
działa, TV się nie wyświetla. Znowu dopiero po przeładowaniu
detonatorów było OK.

Na dziś sytuacja jest taka, że jeśli chcę obejrzeć sobie TV, to
najpierw muszę wywalić i od nowa zainstalować stery do grafiki.
Nie za bardzo to jest wygodne, więc proszę (bardzo proszę :-)) o
jakieś rady)

tuner siedzi na:
FIC VA 503A (MVP3) + K62 300_at_333 +128MB RAM + Viper 770 (TNT2 32MB)

pozdrowienie

Yon of Sea