Odp: karty sieciowe, kalbowka

Autor: Ender Wiggin (1ender_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 14 Jun 2000 - 08:25:07 MET DST

Ja bym sie niestety upieral przy 3Com. Przerabialem tematy kart na
Realtekach (zarówno 8029, jak i innych) i niestety te karty to straszne
badziewie. 3Com to porządna firma (w Polsce daje 5 lat gwarancji na osprzęt
sieciowy, w USA daje gwarancję forever) i wiadomo, czego się po tych kartach
spodziewać - u mnie w firmie takich kart jest ok. 600 i nigdy nie miałem z
nimi żadnych problemów. Jeśli chodzi o cenę - ktoś kiedyś powiedział, że
biednego nie stać na oszczędzanie...

Ender