bardzo wazne

Autor: shark (smolak_at_softsystem.pl)
Data: Wed 14 Jun 2000 - 09:22:41 MET DST

Witam

Prawdopodobnie to pytanie nie na ta grupe, ale problem jest dla mnie bardzo
wazny. Otoz mam problemy z jedna partycja na dysku. Jest on podzielony na 2
partycje NTFS, pierwsza jest OK natomiast proba odpalenia drugiej (pod NT)
konczy sie komunikatem "Directory is corupted". Bardzo zalezy mi na tych
danych.
Probowalem NDD ale bezskutecznie. Zoastosowalem rowniez Tiramisu, ale
dziwnie sie on zachowuje (proponuje mi wybor kilku partycji (8) pomimo ze
dysk jest podzielony tylko na dwie (MBR jest chyba w porzadku).
Czy moze mi ktos cos doradzic w tej sprawie.

dzieki i pozdrawiam