Re: Odp: karty sieciowe, kalbowka

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Wed 14 Jun 2000 - 11:02:02 MET DST

> Ja bym sie niestety upieral przy 3Com. Przerabialem tematy kart na
> Realtekach (zarówno 8029, jak i innych) i niestety te karty to straszne
> badziewie. 3Com to porządna firma (w Polsce daje 5 lat gwarancji na osprzęt
> sieciowy, w USA daje gwarancję forever) i wiadomo, czego się po tych kartach
> spodziewać - u mnie w firmie takich kart jest ok. 600 i nigdy nie miałem z
> nimi żadnych problemów. Jeśli chodzi o cenę - ktoś kiedyś powiedział, że
> biednego nie stać na oszczędzanie...

Tak sie sklada z czasami nie ma sensu wyrzucac 3x tyle kasy tylko po to
zeby miec markowy sprzet - ja osobiscie od daaaawan jade na Realtekach i
jeszcze nic mi sie nie stalo, do tego u nas w akademiku ponad 100
komputerow (na 130) takze zasuwa na nich (najczesciej sa to Geniusy) i
nie slyszalem zeby komus cos padlo.

Ale fakt faktem - 3com to dobra firma, ale ja bym tez pomyslal nad
kartami Intel Etherexpress PRO 100+ 10/10 UTP - to jest takze dobre
wyjscie jesli ma sie zamiar zakupic drogi osprzet.

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl