Re: Problem z odczytem nagranej płytki CDDA w

Autor: Arek Skwarek (arkadys_at_akropolis.pol.lublin.pl)
Data: Wed 14 Jun 2000 - 08:52:16 MET DST

Wypróbuj inne, niekoniecznie "firmowe", chodzi mi o kolor barwnika. Dwa
razy na przykład spotkałem się z przypadkiem że stacjonarny odtwarzacz
(Panasonic) nie łykał płyt niebieskich a bez problemu brał złote i
zielone. Być może Twój nie łapie ciemnoniebieskich a jasnonienbieskie
(czasami jasnoniebiesko-zielone) łyknie. Najlepiej byłoby przetestować
różne płyty znajomych (jeśli je posiadają) i potem stosować takie same.
Jeśli nie masz takiej możliwości, pozostaje metoda prób i błędów - jak
masz dostęp do Makro to tam dostaniesz taniej - na początek spróbuj ze
złotymi.

Arkady