Kordlessy Lodzitechy

Autor: Chwastor (chwastor_at_figaro.ae.katowice.pl)
Data: Tue 13 Jun 2000 - 15:22:41 MET DST

W zwiazku z tymi calymi kordlessami mam kilka pytan:

1. Czy w komplecie Logitech Cordless Desktop I-touch odbiornik wpinany do
komputra jest wspolny dla myszaka i klawiery ? Wiec czy jak sie on spieprzy,
to siadzie od razu wszystko ? Czy lepiej kupic osobno mysze i klawiature
kordlesowa ?
2. Do jakiego portu podlacza sie te zabawki - czy czegos sie dzieki temu nie
blokuje ?
3. Chcialbym z takiej klawiatury lezac w lozku (z tom klawiaturom :))
wlaczac i wylaczac komputer. Czy jest to mozliwe ?
4. Czy komus juz sie udalo takie rzeczy zepsuc (w trakcie normalnego
uzytkowania) ?
5. Czy nie ma problemow z podlaczaniem i "widzeniem" przez kompa takiej
klawiatury ?
6. Czy klawiatura ma diody num lock, caps lock.... ? Czy jest to jakos
inaczej rozwiazane ? Czy trzeba ja wlaczac/wylaczac czy tez wylacza sie sama
po jakims czasie bezczynnosci ?

Wdzieczny bede za wszelkie OBIEKTYWNE oceny tego sprzetu (wady i zalety), bo
zdaje sobie sprawe, ze jak ktos wyda kupe szmalu na jakas zabawke, to potem
juz musi mu sie ona podobac.

--
Chwastor
chwastor_at_figaro.ae.katowice.pl