Odp: Kordlessy Lodzitechy

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 16 Jun 2000 - 01:30:04 MET DST

> 1. Czy w komplecie Logitech Cordless Desktop I-touch odbiornik wpinany do
> komputra jest wspolny dla myszaka i klawiery ?
Tak.
                                 Wiec czy jak sie on spieprzy,
> to siadzie od razu wszystko ? Czy lepiej kupic osobno mysze i klawiature
> kordlesowa ?
Prorokiem nie jestem. :)

> 2. Do jakiego portu podlacza sie te zabawki - czy czegos sie dzieki temu
nie
> blokuje ?

Do portów klawiarki i myszki. :)

> 3. Chcialbym z takiej klawiatury lezac w lozku (z tom klawiaturom :))
> wlaczac i wylaczac komputer. Czy jest to mozliwe ?

Do wyłączania służy osobny przyciski.
Poza tym <alt>F4
Zasięg jest ,,raczej duży". :)

> 4. Czy komus juz sie udalo takie rzeczy zepsuc (w trakcie normalnego
> uzytkowania) ?
Nie wiem.
JA używam nienormalnie -- czyli w warunkach raczej trudnych. :)
Mysz zaliczyła kilka (niestety nieudanych) prób latania...
To znaczy nie udało sie wypoziomować (uhoruzontować)
jej lotu i latała zwykle vertykalnie... :)
Drewniana podłoga znosi te upadki raczej dobrze. :)
Niestety mysz nie ma ogona i aby ją podnieść -- trzeba się chylać...

W odróżnieniu do pilota magnetowidowego -- baterie **nie** wypadaja w
trakcie lądowania. :)

> 5. Czy nie ma problemow z podlaczaniem i "widzeniem" przez kompa takiej
> klawiatury ?
Są.
W trakcie sie grzebania w BIOSie.

Potrafi zamilknąć.

I cała zabawa -- na nic..
Dlatego trzeba szybko stukać i zapisywać. :)
Poza tym -- wszystko oll korrekt.
W Dosie także. :)

> 6. Czy klawiatura ma diody num lock, caps lock.... ? Czy jest to jakos
Nie ma.
Możesz sobie ustawić ,,podgląd" w traju. :)
Ale po co?

> inaczej rozwiazane? Czy trzeba ja wlaczac/wylaczac czy tez wylacza sie
sama
> po jakims czasie bezczynnosci ?
Nie wiem...
Leży u mnie na stole od pół roku i nic a nią nie robię szczególnego. :)
Poza tym, że wymieniłem baterie w myszy. :)

> Wdzieczny bede za wszelkie OBIEKTYWNE oceny tego sprzetu (wady i zalety),
bo
> zdaje sobie sprawe, ze jak ktos wyda kupe szmalu na jakas zabawke, to
potem
> juz musi mu sie ona podobac.

Mnie sie podoba. :)
Kupiłem inne rzeczy, które mi sie podobają i takie, które mi sie nie
podobają. :)
A klawiarka i myszka podobają się. :)
Stukam może niezbyt szybko, ale za to ,,mocno". :)
Jeśli ja jakiejs klawiarki nie rozwalę zbyt szybko -- znaczy, że przszła
testy. :)

Lc.

Postscriptum: Za każdego znalezionego klienta dostaję prowizję w postaci 10%
wartości towaru. :)

Żartowałem.
Dostaję mniej o te jedynkę na początku. :)