Re: Monitor 17"

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.net.pl)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 20:49:28 MET DST

> Właśnie dostaliśmy do firmy nowe Belinea 10 30 30 i Philipsy 107S -
jeśli
> chodzi o jakość obrazu to Philipsy są bezkonkurencyjne - wygrały zresztą w
> testach CHIPa..
TESTY CHIPA ,nie kompromituj sie, ta gazeta to najgorszy doradzca na rynku.
Moglbym przytoczyc z 1000 przykladow ich beznadzienych testow.
O nagrywarce LG to juz cala historia krazy.
A co do Philipsa to chyba nie zupelnie tak, popatrz sobie na najtanszego
Samsunga 17" a potem na Philipsa roznica chyba ze 100% na kozysc Samsunga.
Panasonic to jedyny producent ktory robi dobre monitory z tzw znanych firm.
Philips jest na pozycji blizej konca niz poczatku.Nidawno chodzilem za 17" i
sie troche poorientowalem. :-)

> mają owalną plamkę 0,27 x 0,23 mm. Samsungi też są
> bajeranckie - miesiąc temu kupiłem SyncMastera 550b - obraz rewelacyjny..
I tu sie zgadzam.

--
Pozdrawiam
              ***The EaGle***