Re: DO STUDENTÓW INFORMATYKI NA POLITECHNICE W STOLICY

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.net.pl)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 20:39:47 MET DST

> Dla mnie najgorsza byla matma na pierwszych semestrach. Z elektronika
osobiscie
> nie mialem problemow (jestem techn.elektronikiem) ale dla wielu innych po
LO
> byla to zmora. Na pierwszym sem. mozesz "uwalic" max. jeden przedmiot -
jak wiecej
> to out...
Potwierdzam ja akurat po L.O i z elektrotechnika mialem najwieksze problemy.
Teraz to wydaje sie latwe, w sumie jak masz kogos co potrafi to wytlumaczyc
to nie ma problemu z niczym.

> Ja juz to koncze, wiec sie da przezyc - ktos w koncu to konczy no nie ;-)
> A uczelnia, zwlaszcza WEiTI i kierunki inform/telekom... maja jednak swoja
renome.
Nie dajmy sie zwariowac, najwiecej ofert pracy jest dla wydzialu EiTI ale np
u mnie na elektrycznym nie ma osoby ktora nie paracuje na 5 roku a 40% juz
znalazlo prace na 4 roku.
Wiez mi ze zarobki na poziomie 4-6tys nie sa rzadkoscia i to jeszcze nie
konczac studiow.
Na innych wydzialach tez nie jest zle ale najgozej jest z praca na fizyce i
transporcie na tym ostatnim praktycznie odpady sie ucza. Trzeba bylo miec
18pkt ba 200 aby sie tam dostac - bardzo duzo, nie?
:-)