Re: Jaki najszybszy procesor...

Autor: JurekP (jurekpd_at_PolBox.com)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 20:30:55 MET DST

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> napisał w wiadomości
> ...kupić do starej płyty A-MAX TX-430M?
>
> Nie mam do tej płyty manuala, ale z tego co widzę, ma ona:
>
> Gniazdo CPU: Socket 7
>
> Jumpery do prędkości:
> Magistrala - 60, 66, 75, 83 MHz
> Mnożnik - 2, 2.5, 3, 3.5, 4, 4.5x.
>
> Nie ma jumperów do zasilacza, ustawia się napięcie
> w BIOS-Setup. Dostępne ustawienia to: Auto, 2.1-3.5V
> ze skokiem co 0.1V...
>
> Na płycie jest specjalne gniazdko do wentylatora CPU
> podpisane FAN, czy to może sugerować że płyta ma jakąś
> kontrolę sprzętową temperatury procka? Jak to sprawdzić?

> [...]

Hi,

AMD K6-2 400. Przy FSB 66 MHz traktuje mnożnik x2 jako x6. Napięcie 2.2 V (u
mojego brata 2.1 V). Jeśli choszi o jądro CTX to polecam SetK6-2 dostępny
na:
http://amd.iq.pl/
wzrost szybkości systemu (mierzony 3DMark2000) ok. 8%, lub K6-2opt z
www.voodoo-now.com
ale tego jeszcze nie testowałem.

Pozdrawiam