Re: DO STUDENTÓW INFORMATYKI NA POLITECHNICE W STOLICY

Autor: Dariusz Flaga (NOSPAM.dflaga_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 14:08:21 MET DST

Dokladnie zgadzam sie z przedmowca: Marcinem Laska <marclon_at_kki.net.pl>
[...]

Dodam jeszcze, ze latwo nie jest.
Ale jak wytrzymasz przez pierwsze 3..4 semestry to juz male szanse, ze
wylecisz. Po 3 roku praktycznie juz z gorki (albo latwiej, albo czlowiek sie
przyzwyczaja :) ...

Dla mnie najgorsza byla matma na pierwszych semestrach. Z elektronika osobiscie
nie mialem problemow (jestem techn.elektronikiem) ale dla wielu innych po LO
byla to zmora. Na pierwszym sem. mozesz "uwalic" max. jeden przedmiot - jak wiecej
to out...

Ja juz to koncze, wiec sie da przezyc - ktos w koncu to konczy no nie ;-)
A uczelnia, zwlaszcza WEiTI i kierunki inform/telekom... maja jednak swoja renome.

--
Pozdrawiam - Darek.