Re: Monitor 17"

Autor: Piotr Biela (piotrb_at_bielbit.com.pl)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 14:22:30 MET DST

Xion napisał(a) w wiadomości: ...
>Witam Szanownych Grupowiczow po raz pierwszy.
>Wlasnie mam zamiar przesiasc sie ze starego Daewoo 14" na cos z 17 w tytule
>i w zwiazku z tym mam pytanie. Jaki monitor (niestety z tych "srednich")
>wybrac. Mam do wyboru:
>
>LG 775N - 850 netto
>LG Flatron775 - 1175
>Samsung SM 750 - 950
>Samsung SM 753DF - 1190 (do wyboru tego monitora sklaniam sie
>najbardziej)
>Samsung SM700 - 1450
>Philips 107S11 - 1075
>Philips 107B10 - 1290
> [...]
Zdecydowanie polecam NEC-a. Po pierwsze: jak na swoja cene ma naprawde
rewelacyjny obraz. Po drugie: bardzo rozbudowane menu - z obrazem robisz co
zechcesz. Po trzecie - bardzo sprawny serwis 93 lata gwarancji). W dwa
tygodnie po zakupie
monitorek wyzional ducha ( to akurat nie jest naklepsza rekomendacja :)) ) -
wystarczyl 1 telefon i:
1. Po 4 godzinach zjawil sie u mnie kurier z Servisco - odebral monitor
2. Po 5 dniach zjawil sie znowu - i przywiozl naprawiony sprzet.

Reasumujac - dobrze wydane 1100 zl.

Pozdrawiam PABB