Odp: Monitor 17"

Autor: Piteq (Piteq_at_pro.onet.pl)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 14:28:48 MET DST

Użytkownik Xion <xion1_at_poczta.wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Bm215.27420$qi.659125_at_news.tpnet.pl...
> Witam Szanownych Grupowiczow po raz pierwszy.
> Wlasnie mam zamiar przesiasc sie ze starego Daewoo 14" na cos z 17 w
tytule
> i w zwiazku z tym mam pytanie. Jaki monitor (niestety z tych "srednich")
> wybrac. Mam do wyboru:
[cut]
Mogę Ci coś powiedzieć o Philipsie 107B10. Jego podstawową zaletą jest
krótka dupa - jest krótszy nawet od stojącej obok piętnastki LG! Niezłe
barwy i ostrość. W rozdzielczości 1280x1024/32bit wyciąga 85Hz (v).
Wady: oba zakupione przez nas monitory mają niewielkie przebarwienia kolorów
w lewym dolnym rogu, jeden ma niedające się skorygować lekkie wgięcie obrazu
na górnym brzegu ekranu a w drugim lekki rozjazd kolorów w górnej linii przy
prawym rogu ekranu.
Reasumując jeżeli nie przeskadzają Ci drobne wady a nie cierpisz na nadmiar
miejsca to jest godzien rozważenia.
Piotrek