Re: Prośba do większości użytkowników grupy o wyłączenie sobie funkcji : "Dołącz wiadomość w odpowiedzi"

Autor: Arek Pietrowski (arek_p_at_priv3.onet.pl)
Data: Sat 10 Jun 2000 - 22:48:36 MET DST

Użytkownik "Zenobi" <mkzenob_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Chodzi mianowicie o wyłączenie opcji : "Dołącz wiadomość w odpowiedzi" ,
> która znajduje się w: Outlook Express / Narzędzia / Opcje / zakładka
> "wysyłanie".
> Zauważyłem, że tylko niektóre osoby mają wyłączoną tę funkcję (Chwała Im
za
> to), dzięki czemu odpowiedzi są bardziej przejrzyste, krótsze i nie trzeba
> ciągle przesuwać zawartości okna (textu) aby "dokopać" się do właściwej
> odpowiedzi
<ciach>
Ja to mam wlaczone ale zawsze staram sie wycinac zbedne kawalki tekstu a
zostawiac tylko te ktore dotycza mojej odpowiedzi. Niestety wiekszosc czy to
z lenistwa czy z braku czasu puszcza takie smieci na grupie wiec czasami
czytam po kilka razy tekst rozpoczynajacy temat po to zeby na koncu
przeczytac odpowiedz zlozona z kilku slow ktora dotyczy ostatnich 2 zdan
przedmowcy:)
Zeby nie bylo watpliwosci nie robia to typowi lamerzy(oni swoja droga) ale
ludzie ktorzy sa juz w sieci po kilka lat. Widac z czasem zapominamy zasady
netykiety.
Pozdrawiam