Czy NOKIA zostawi wlascicieli monitorów na lodzie?

Autor: jako_at_ultra.wsp.krakow.pl
Data: Sun 11 Jun 2000 - 13:14:33 MET DST


Trafilem w sieci na informacje ze NOKIA która odsprzedala swój "Monitor
business" ViewSonicowi ma zamiar skorzystac z klauzuli zawartej w ich
umowach gwarancyjnych ze "serwis moze odmówic dokonania naprawy jezeli jest
ona niemozliwa z innych przyczyn (wojna, embargo na sprzet etc)" i odmawiac
naprawy z powodu zaprzestania produkcji podzespolów. Wymiana sprzetu na
nowy oczywiscie tez bedzie niemozliwa, bo NOKII sie juz praktycznie nie
robi poza kilkoma modelami (patrz strona ViewSonica).
Ze stron internetowych NOKII zniknely blyskawicznie wszelkie informacje
nt. monitorów (w tym wszystkie "Press releases" ze wszystkich lat,
oprogramowanie, support...) co jest troche dziwne. Sprawdzalem ich strony
w kilku krajach i nie ma sladu po tym aby kiedykolwiek robili i sprzedawali
monitory.

Nie moglem tego potwierdzic u producenta, bo cos takiego jak oficjalny
e-mail czy fax/telefon w NOKIA Poland ani w centrali w Finlandii nie
istnieje. Jak ktos moze potwierdzic/zaprzeczyc to prosze, bo kilka osób
pytalo ostatnio o to czy nie kupic 447PRO czy XPRO.

Ale wyglada na to ze jak ktos sie zdecyduje na NOKIE
to moze sie nastawiac w przypadku awarii na odzysk gotówki...
po wygranym procesie.

JaKo



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:13:55 MET DST