Re: jaki wybrac modem?

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.net.pl)
Data: Sun 11 Jun 2000 - 13:11:19 MET DST

> Jaki mi radzicie wybrac modem do 200 zl? Jak spisuja sie modemy Zoltrix
> Spirit HCF i Cobra HSP? Pewnie jeden z nich wybiore, a moze jakis inny?
Zoltrix nie ma dobrej opinji wiekszosc modemow tej firmy to tzw winmodemy
wiec raczej o Linixie i polaczeniu przez ten modem z internetem zapomnij.
ALe cos ostatnio obilo mi sie o uszy ze mozna takze Spirita uruchomic w
Linuxe, nie jestem pewien na 100%
Radze kupic ci modem zewnetrzny chyba ze potrzebne ci sa oba comy ale raczej
te zewnetrzne sa z reguly lepsze i bardzej kompatybile z systememi
operacyjnymi. Proponuje Acorpa EMS lub jakis inny, pozadny modem za 280zł
(wiem mialo byc do 200) ja na nim lacze sie z TPSA przy 50kbps wiec nie
narzekam.
O innych Zoltrixach niz spirit zapomnij co prawda jest jeszcze jeden na ISA
ponoc niezly ale ISA to juz historia.

--
Pozdrawiam
              ***The EaGle***