Re: jaki wybrac modem?

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Sun 11 Jun 2000 - 18:30:50 MET DST

> Zoltrix nie ma dobrej opinji wiekszosc modemow tej firmy to tzw winmodemy

Spirit HCF jest nieco lepszy, wymagania min. Pentium 100, natomiast
Cobra HSP wymaga conajmniej MMX'a.

> wiec raczej o Linixie i polaczeniu przez ten modem z internetem zapomnij.
> ALe cos ostatnio obilo mi sie o uszy ze mozna takze Spirita uruchomic w
> Linuxe, nie jestem pewien na 100%

Na dzien dzisiejszy sa drivery do Phantoma pod linuxa, akurat ja ich nie
testowalem.

> O innych Zoltrixach niz spirit zapomnij co prawda jest jeszcze jeden na ISA
> ponoc niezly ale ISA to juz historia.

Mozna cos takiego kupic na rynku wtornym (akurat ja mam taki do
sprzedania ;-))

Wtedy w 200zl powinien sie zmiescic.

--
Maciej Machacz