Problem z przegraniem CD-audio z powodu zabezpieczen.

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.net.pl)
Data: Sun 11 Jun 2000 - 11:37:38 MET DST

Witam!
Mam taki maly problemik. Kupilem orginalna plytke CD Bal wszystkich swietych
"Budki Suflera" (tylko 34zeta) i chcialbym sobie przegrac ta plytke bo nie
bede zabieral orginalu do samochodu albo na imprezke i jest problem. Wiem ze
ma ona jakies zabezpieczenia antypirackie, ale to nie jest wystarczajacy
argument zebym jej nie przegrywal. :-)
Plyte ponoc nie mozna uruchomic na PC- gowno prawda wlasnie jak pisze ten
post leci muzyka z CD-R Plextor 8/4/32 IDE i mysle ze na innych tez nie ma
problemu. Caly problem polega na tym ze mozna ja uruchomic jak pracuje
program audio. Inaczej CD w ogole nie jest wykrywany a pod Shitem 98
nastepuje zawieszenie systemu, ja mam w2k i tam mozna sobie spokojnie
zakonczyc dzialanie tego procesu. Kiedy uruchomie WinOnCd 3.6 kiedy pracuje
CD-audio wykrywa ze to jest cd-audio ale na tym wlasciwie sie konczy. Mysle
ze znajduje sie jakis prosty sposob aby to ominac, kwestia jaki? Co o tym
myslicie ? Moze jakies sugestie?
Cytat Einsteina "Problem jest nie do rozwiazania dopoki nie przyjdzie ktos
kto o tym nie wie i problem ten rozwiaze" :-)

--
Pozdrawiam
              ***The EaGle***