Re: Problem z przegraniem CD-audio z powodu zabezpieczen.

Autor: Bart (bartek_at_coig.katowice.pl)
Data: Sun 11 Jun 2000 - 20:17:44 MET DST

Użytkownik "The EaGle" <theeagle_at_free.net.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Mam taki maly problemik. Kupilem orginalna plytke CD Bal wszystkich
swietych
> "Budki Suflera" (tylko 34zeta) i chcialbym sobie przegrac ta plytke bo nie
> bede zabieral orginalu do samochodu albo na imprezke i jest problem. Wiem
ze
> ma ona jakies zabezpieczenia antypirackie, ale to nie jest wystarczajacy
> argument zebym jej nie przegrywal. :-)

hmmmmm
dziwne bo ja to bym probowal zrobic tak
skoro mozesz jej sluchac w kompie z nagrywarki to zassaj sobie jakies soft
do zrzucania trackow muzycznych
bo windac lub cos innego ( www.mp3.pl ) tam znajdziesz tego od groma -
rippery

zgraj tracki na dysk

nastepnie odpal swoj soft do palenia cd
daj nowy projekt - cd audio
zapodaj tam swoje tracki - ustaw kolejnosc jak nalezy :)
zapusc nagrywanie ale nie szybciej niz x2 bo mozesz ci cos strzelac itp :)

no i po jakies 45 min masz ladna kopie

mozesz jeszcze zrobic tak:

zassyasz sobie z www.gal.prv.pl soft o nazwie CLONE CD - masz plextora to
obsluguje RAWa i dziala z CLONEM
i tam mozesz zrobic doskonala kopie tej plyty z wszelkimi zabezpieczeniami i
po sprawie

albo jesli twoj plextror nie dziala z clone cd to zassaj sobie BlindWrita
jak zainstalujesz to masz dwa programiki
blindread - robi obraz plyty ( doskonaly soft )
blindwrite - nagrywa cd z obrazu wykonanego blindreadem

bedziesz potrzebowal jakies patchy (crackow) do tych programow to wal na
http://astalavista.box.sk i poszukaj

i tak masz 3 metody zrobienia kopi plytki wg mnie powinen kazdy pojsc
poprawnie

Bartek
bartek_at_coig.katowice.pl