Re: Problem z przegraniem CD-audio z powodu zabezpieczen.

Autor: Beerman (beerman_at_perfect.net.pl)
Data: Sun 11 Jun 2000 - 19:04:15 MET DST

On Sun, 11 Jun 2000 09:37:38 GMT, "The EaGle" <theeagle_at_free.net.pl>
wrote:

>...ale to nie jest wystarczajacy
>argument zebym jej nie przegrywal. :-)

Nie tylko niewystarczajcy ale nawet zaden.

>Plyte ponoc nie mozna uruchomic na PC- gowno prawda wlasnie jak pisze ten
>post leci muzyka z CD-R Plextor 8/4/32 IDE i mysle ze na innych tez nie ma
>problemu.

Offtopicznie powiem - nie sluchaj muzyki z nagrywary. Ona nie do tego.

>. Mysle
>ze znajduje sie jakis prosty sposob aby to ominac, kwestia jaki? Co o tym
>myslicie ? Moze jakies sugestie?

Oczywisciew ze sie znajdzie :). Ale szczerze powiem ze nie wiem jak
(pierwsze slysze i w zyciu na oczy nie widzialem) ale zaraz w pn
polece do zaprzyjaznionego sklepu i pozycze sobie.

Z oststniej chwili - widzilaem toto. Pisze ze da sie odtworzyc tylko w
odtwarzaczu cd i dvd (nie napisali czy stacjonarnym czy komputerowm) i
jest chroniony , uwaga cytat :

"PROGRAMEM ANTYPIRACKIM"

B e e r m a n
e-mail 1 : beerman_at_perfect.net.pl