Odp: Utworzenie nowej prtycji na dysku bez utraty danych

Autor: Pyrek (pyrekppp_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Jun 2000 - 15:24:03 MET DST

Użytkownik Miroslaw Sobiesiak <miroslaw_sobiesiak_at_go2.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:M3f_4.4566$K3.110551_at_news.tpnet.pl...
> Mam dysk 2Gb na którym chcę utworzyć nową partycję ok 300 Mb
> aby tam mieć w98. Chcę tak zrobić ponieważ od pewnego czasu
> winda jest niestabilna (częste instalacje i odinstalowywanie).
> Gdybym miał windę na odzielnej partycji mógłbym od czasu do czasu
> ją sformatować bez utraty danych na dysku.
> Problem polega na tym, że obawiam się utworzenia nowej partycji
> bo mogę stracić wszystkie dane.
> Czy jest możliwe rozwiązanie tego problemu? Jeśli tak to w jaki sposób?
> Proszę o podpowieć, będę wdzięczny
>
> --
> Mirek

Zaraz, zaraz, zaraz, czegos tu nie rozumie. Chcesz przeinstalowac na czysto
win i formatujesz dla tego dysk, czy zle przeczytalem ?
Czemu po prostu nie wywalisz katalogow "WINDOWS" i "PROGRAM FILES",
standardowo tam leca wszystkie pliki.

Znam kilku takich gosci co na sile formatuja cala partycje, i znam tez
takich co instaluja win na juz zainstalowany ( co prawie podwaja ilosc
zajmowanego przez niego miejsca i strasznie opozna system) i za nic nie moge
ich zrozumiec. Niech ktos mnie oswieci !!!