Utworzenie nowej prtycji na dysku bez utraty danych

Autor: Miroslaw Sobiesiak (miroslaw_sobiesiak_at_go2.pl)
Data: Sat 03 Jun 2000 - 23:49:32 MET DST

Mam dysk 2Gb na którym chcę utworzyć nową partycję ok 300 Mb
aby tam mieć w98. Chcę tak zrobić ponieważ od pewnego czasu
winda jest niestabilna (częste instalacje i odinstalowywanie).
Gdybym miał windę na odzielnej partycji mógłbym od czasu do czasu
ją sformatować bez utraty danych na dysku.
Problem polega na tym, że obawiam się utworzenia nowej partycji
bo mogę stracić wszystkie dane.
Czy jest możliwe rozwiązanie tego problemu? Jeśli tak to w jaki sposób?
Proszę o podpowieć, będę wdzięczny

--
Mirek