Re: nagrywarka - czy dobra?

Autor: Pawel Szymanski (4ever_at_NO_SPAMastercity.net)
Data: Tue 06 Jun 2000 - 19:27:40 MET DST

On Tue, 6 Jun 2000 09:38:06 -0500, "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com>
wrote:

>"Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> wrote in message news:393CDCC5.2774E891_at_iname.com...
[ciach]

>Z czego skoro CD-ROM padł? I dlaczego miałby paść? Zdarza Ci się to?
Z hdd??:>>
czy ty naprawde masz taka uboga wyobraznie, ze nie mozesz sobie
wyobrazic sytuacji innych niz te ktore ciebie spotkaly?
[ciach]
>50 na miesiąc jest niemożliwe do uzyskania w domu jeśli wykluczymy
>piracenie. A do biura nie kupuje się sprzętu tymi kategoriami co
>kieruje się nasz kolega. Przyznaj, że miałem uzasadnione powody
>mieć podejrzenia :-)
Bzdura. nie chce mi sie tracic czasu na ciebie i ci udowadniac, ze
mozliwe jest nagrywanie _do) 50 plytek nie piracac. I tak nie bedziesz
w stanie tego zrozumiec.
[ciach]
>Po pietnastu miesiącach nagrywania po 50 płytek na miesiąc?
>Nie dziwię się... To nie jest nagrywarka do zastosowań pro.
>Dioda laserowa ma określony czas życia - gdy nagrywarka
>chodzi non-stop to rzeczywiście może jej starczyć pary na rok.
>To sprzęt typowo domowy, a taki ma zupełnie inny cykl pracy.

no i w koncu moze zrozumiales.
*nie interesuje* mnie nagrywarka, ktora padnie po roku nagrywania _do_
50 plytek miesiecznie.
>Ja nagrałem sobie kilka mixów muzycznych (CDDA) i na razie
>nie mam pomysłów co bym tu mógł jeszcze nagrać...
twoj brak pomyslow jest tylko twoim problemem.

A piratem
>nie jestem, więc gier na CD nie kopiuję. Moja nagrywarka
>powinna mieć u mnie długie i bardzo leniwe życie... :-)
>
>A po roku, dwóch to kto tu jeszcze będzie interesował się
>wypalarkami CD - nie kupujecie chyba peceta na cale życie?
coz... widac jakimi ty kryteriami kierujesz sie kupujac sprzet. ja
jednak wybralem inne - niezawodnosc i dzialanie nawet 'po roku'. jak
dotychczas sie na tym nie przejechalem.

Ever

--
4ever_at_astercity.net