Re: nagrywarka - czy dobra?

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Thu 08 Jun 2000 - 21:45:31 MET DST

Pszemol_at_BigFoot.com (Pszemol) wrote in <8higtr.6t.0_at_pszemol.net>:

>Z czego skoro CD-ROM padł? I dlaczego miałby paść? Zdarza Ci się to?
>Mi sie nigdy jeszcze nie zdarzyło, że CD-ROM się "przywiesi"...

Chodzi mi o nagrywanie z dysku i czytanie w tym samym czasie
kompaktu. Tak, już mi się zdarzyło, że zawieszka CD-ROMu
zawiesiła cały kanał IDE.

>Zastąp nią jeden z CD-ROMów - oba potrzebujesz?

Obu potrzebuję.

>Sprezentuj wolniejszy swojemu koledze, który nie ma CD-ROMa.
>Zrobisz mu radochę na urodziny...

Właśnie niedawno specjalnie kupowałem od znajomego
stary CD-ROM 6x... Nie mam zamiaru się go pozbywać.

>Jest droższa - co tu dużo mówić.

Minimalnie.

>Również można kupić dodatkowy kontroler IDE w podobnej cenie :-)

To ja już wolę wtedy SCSI...

>Jak padnie to go oddam do sklepu.

Po gwarancji też?

>Po pietnastu miesiącach nagrywania po 50 płytek na miesiąc?
>Nie dziwię się... To nie jest nagrywarka do zastosowań pro.
>Dioda laserowa ma określony czas życia - gdy nagrywarka
>chodzi non-stop to rzeczywiście może jej starczyć pary na rok.
>To sprzęt typowo domowy, a taki ma zupełnie inny cykl pracy.

Chrzanisz. Nagrywarki często padają niezależnie od ilości
nagranych płytek. Mój Ricoh nagrał przez 15 miesięcy 100
płytek i szlag go trafił, a inni nagrywali na takiej samej
nagrywarce 1000 płytek i też po 15 miesiącach padała.

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |