Re: kamery do PC

Autor: R&P R (buraczek_at_astercity.net)
Data: Tue 06 Jun 2000 - 16:33:11 MET DST

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> napisał w wiadomości
> R&P R <buraczek_at_astercity.net> w artykule
news:393c0096$1_at_news.astercity.net pisze...

> No ale co chcesz wiedzieć?

> Acha, czyli jeszcze chciałbyś robić zbliżenie twarzy? Phi... zapomnij!
> Poza tym- powtarzam pytanie: kto miałby tego samochodu pilnować i
> obserwować obraz z kamery? Wiesz co, zamiast kamery kup ubezbieczenie :-)

Jeszcze raz powtarzam nie chce nikogo zlapac na goracym uczynku pozatym o
ktrdziez samochodu sie nie boje choc kilka razy mi go okradli z rzeczy
kosztownych aczkolwiek nie do sprzedania anmi wykorzystania przez zlodziei.
Ale chcialbym poznac wroga.
Nie musi to byc jakas taniocha ale musi wspolpracowc z PC ja bym to sobie
nagrywal i chcialbym stwierdzic kto noca grasuje w okolicy a mam kilka
typow.
1.Jaki to mysialby byc sprzet
2.jw ale soft
3.le by te 12 godz zajely mjejsca na dysku

pozdrawiam
piotrek