PIII600 do starego asusa

Autor: Marek Oberman (planet_at_planetmedia.com.pl)
Data: Tue 06 Jun 2000 - 16:20:14 MET DST

Jakies 1,5 roku temu czy cos kolo tego
skladalem kompa na Asusie P2B i celeronie
300A_at_463.

Wowczas ten Asus to byla nowosc. Czy
jest sens wsadzac w ta plyte PIII600
czy lepiej kupic jakas nowa Asusa.

Chodzi mi o to czy najnowsze plyty Asusa
lepiej wykorzystaja PIII niz ta P2B o ktorej
pisze, czy calosc bedzie rownie wydajna
przy "starej". Wiem, ze ma szybe AGP tylko
czy przystosowana do obecnych standardow?
Np czy dobrze bedzie wspolpracowala z jakims
nowym Asusem na TNT2? Tyle. A jak teraz jest
z kreceniem, czy PIII600 jest szansa puscic
na chocby 700 czy sa juz jakies paskudne
blokady porobione? :)

Ps.
Jak teraz wyglada sprawa prockow Intela
chodzi mi o to czy stanelo na PIII600
czy jest juz cos znacznie dalej :)

Sorki cos gdzies tam czytam, ale nie
do konca wiem gdzie dzwonia, nie nadazam
zwyczajnie ;)

Jaka jest teraz karta Asusa na Rivie2
z wej/wyj na TV? Chodzi mi o symbol.

Marek