Re: kamery do PC

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Tue 06 Jun 2000 - 05:57:35 MET DST

R&P R <buraczek_at_astercity.net> w artykule news:393c0096$1_at_news.astercity.net pisze...

> Dzieki za odpowiedz i prosze o jeszcze.

No ale co chcesz wiedzieć?

> Nie chodzi mi o alarmowanie a oto by zidentyfikowac i napietnowac
> pasozyta: jakies plakaty na miescie itp.

Acha, czyli jeszcze chciałbyś robić zbliżenie twarzy? Phi... zapomnij!
Poza tym- powtarzam pytanie: kto miałby tego samochodu pilnować i
obserwować obraz z kamery? Wiesz co, zamiast kamery kup ubezbieczenie :-)