Re: Napelnianie zbiorniczkow atramentowek

Autor: AlexPP (alexpp_at_go2.pl)
Data: Mon 05 Jun 2000 - 21:05:51 MET DST

Dnia Mon, 05 Jun 2000 08:47:02 GMT, "PawelG"
<pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl> napisał(a):

>Ok jesli Ci nie przeszkadza : "Ja używam zwyklego Pelikana (do pior) -
>niestety po 24 godzinach od
>ostatniego drukowania trzeba wlaczac czyszczenie glowicy " - to twoj biznes
>z Inkpolem nie mialbys tego problemu .
Nie przeszkadza - mialem tak w lexmarku - w epsonie ktorego uzywam
obecnie ten problem nie wystepuje.

>Matematyke masz opanowana dobrze - tylko w Twoich obliczeniach brakuje mi
>tego co wypluwasz na codzienne czyszczenie glowicy .
Akurat epson podczas czyszczenia glowicy nie marnuje zbyt wiele
tuszu...

--
    .AlexPP    mailto:alexpp_at_go2.pl       ICQ# 63156896
                To miejsce czeka na Twoja reklame