Re: problem ze zwisami TNT2 V 32 MB

Autor: Kaczorr (kaczorr_at_friko.sos.com.pl)
Data: Mon 05 Jun 2000 - 12:11:27 MET DST

Witam

Roman Sąsiada wrote:

> Wlasnie miedzy innymi przez to. Plyty SS7 maja problemy z kartami nvidii (...)

Problemy to maja ludzie, ktorzy sobie nie potrafia sprzetu poprawnie
skonfigurowac, a nie plyty SS7.
Fakt, czesto przewijaly sie posty na temat probemow z TNT wlasnie na
SS7, ale to tylko dla tego, ze w takim ukladzie wszystko musi byc
zapiete na ostatni guzik. :-)
I prosze, nie pisz takich rzeczy o problemach plyt SS7, bo zrazasz tylko
grupowiczow do produktow AMD ;-)

> wlasnie przez nieprawidlowa obsluge AGP2x. Karty nvidii ostro
> wykorzystuja przechowywanie tekstur w pamieci RAM i jezeli w trakcie
> przesylu przez port AGP pojawiaja sie problemy to wszystko sie krzaczy.

Ale takowe sie nie pojawiaja i nic sie nie krzaczy.

> Tudziez bodaj w sterach 3.68 pojawil sie nowy
> klucz, wylaczajacy w karcie obsluge AGP2x, jezeli wykryto chipset
> nieintelowski.

Jesli to prawda, to IMHO czysty kretynizm, zeby cos takiego zrobic. Sam
niedawno mialem plyte SS7 z TNT2 i zadnych problemow nie bylo. I czemu
mialbym byc zmuszony do pracy w AGP1x ?

> Czy stery 2.x tez go dodaja - nie wiem,

Nie dodaja.

> dzialam niestety na BX-ie ;)