Re: problem ze zwisami TNT2 V 32 MB

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 02 Jun 2000 - 17:42:06 MET DST

Kaczorr wrote:

> Mhm. Tylko ze krzaczy mu sie nie przez to, ze ustawil AGP2x.

Wlasnie miedzy innymi przez to. Plyty SS7 maja problemy z kartami nvidii
wlasnie przez nieprawidlowa obsluge AGP2x. Karty nvidii ostro
wykorzystuja przechowywanie tekstur w pamieci RAM i jezeli w trakcie
przesylu przez port AGP pojawiaja sie problemy to wszystko sie krzaczy.
Takie n.p 3dfx na AGP nie teksturuje przez AGP i na plytach SS7 dziala
bez problemu.

> 2.x tez sa stabilne. W rejestrze nic mieszac nie trzeba. No chyba, ze
> chcesz sobie wylaczyc V-Sync.

No tu juz sie zarzekac nie bede, ale na www.tweak3d.com w artykule o
kreceniu rivy pisze cos o dodaniu klucza ss7compatlible, co ma
rozwiazywac problemy. Tudziez bodaj w sterach 3.68 pojawil sie nowy
klucz, wylaczajacy w karcie obsluge AGP2x, jezeli wykryto chipset
nieintelowski. Wlasnie o automatyczne dodawanie tego klucza chodzilo,
gdy pisalem o tym, ze w nowych sterach nie trzeba grzebac w rejestrze.
Czy stery 2.x tez go dodaja - nie wiem, dzialam niestety na BX-ie ;)

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl