Re: Live! vs Vortex2

Autor: KxC (kac_13_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Jun 2000 - 12:12:27 MET DST

> Witam.
> Przymierzam sie do kupna troche leprzej karty mozycznej. Biore pod uwage
> Live! lub Vortex 2. Prawde mowiac nie wiem, ktora z nich moze byc lepsza.
> Nie jestem zadnym kompozytorem, a jedynie graczem i w zasadzie do grania
> bedzie mi ta karta przydatna. Nie mam tez zestawu kina domowego:) Co
wybrac?
> Pozdrawiam.

W zasadzie obie mają podobne mozliwości. Myślę, że którą byś nie kupił i tak
będziesz zadowolony.
pozdrawiam
Krzysiek

W sumie tak ale IMHO:
Sb live! lepszy jeżeli masz 4 głośniki
Vortex idealny dla 2 głośników lub słuchawek!
pzdr

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-comp-pecet/