Re: MAM Celerona II i Abita BF6 nie moge ustawic napiecia wyzej niz

Autor: Jacek D. Czajka (jacek_at_itma.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 02 Jun 2000 - 16:09:51 MET DST

Tomasz Krzywicki wrote:

> Czy w plytach ABITa jedynym lekarstwem na wszystko jest n-ta wymiana
> biosa?
> Paranoja. A sadzilem ze to dobre plyty.
> T.

Witam

Ta sztuczka dzialala na BH6 ale tez nie zawsze. Tam mozna bylo uzyskac nawet 2.7
przy maksymalnym 2.3.
Testowalem na BE6-II i nie da sie uzyskac wiecej niz 1.75. Robilem proby z
biosem QJ., RV, RV125. Na BF6 tez raczej nie pojdzie.

moj 566 chodzi na 833 przy v:=1.75 ale ja zostawilem 800 przy V:=1.65. To mi w
zupelnosci wystarcza.
A po co ci szybciej niz na 850? Zastanow sie. Im wiksze napiecie ty, wyzsza
temp. proca.
masz dobre chlodzenie?Zapusc jakas porzadna gierke 3D a zobaczysz jak zacznie
rosnac temp. proca.
Zgadzam sie z opinia kolegi, ze jest to paranoja. mnostwo wersji biosa a w
kazdej z nich mnostwo bledow. mam BE6-II i nie jestem z niej zadowolony.

J.Czajka