Re: MAM Celerona II i Abita BF6 nie moge ustawic napiecia wyzej niz 1.75v

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 02 Jun 2000 - 17:34:34 MET DST

> Testowalem na BE6-II i nie da sie uzyskac wiecej niz 1.75. Robilem proby z
> biosem QJ., RV, RV125. Na BF6 tez raczej nie pojdzie.

Wyczytalem to na grupie abita o dwoch metodach na podniesienie zakresu
Tam podobno to ludziom dziala. Sam nie probowalem, bo nie mam Cel II.
1. Ustawiasz na przejsiowce "default voltage", w biosie ustawiasz
maksymalne napiecie (1.75) i powtornie flashujesz bios.
Po tym zabiegu domyslnym napieciem powinno stac sie 1.75,
a zakres od 1.5-2.0

2. Podobno dziala z biosem RV (dla BF6 i BE6II)
Ustawiasz na przejsciowce maksymalne napiecie (1.7 ?)
i w biosie zakres podobno powinien wzrosnac do 1.95

Roger